Terkedilince bacanağının aracını yaktı

Terkedilince bacanağının aracını yaktı

Konya'da eşi evi terk eden bir kişi bacanağının otomobilini ateşe verdi.

Olay, dün saat 19.00 sıralarında merkez Selçuklu İlçesi Nalçacı Caddesi'nde bulunan Anadolu Sitesi'nin otoparkında meydana geldi. Kadir Ersoy ve eşi Ayşe Ersoy henüz bilinmeyen bir nedenle evlerinde tartıştı. Tartışmanın ardından Ayşe Ersoy, evi terk edip kız kardeşinin evine gitti. Eşinin ardından, bacanağı İsmail Üye'nin evine giden Kadir Ersoy, eşinin eve geri dönmesini istedi. İsmail Üye de “Eşin gelmek istemiyor. Boşanmak istiyor. Git buradan” dedi.

Sinirlenen Kadir Ersoy, evden uzaklaştı. Kısa bir süre sonra elinde karton parçalarıyla gelen Kadir Ersoy, önce apartmanın önünden geçti. Ardından yeniden apartmanın önüne gelen Kadir Ersoy, elinde bulunan kartonları bacanağı İsmail Üye'ye ait 42 VT 575 plakalı park halindeki otomobilin bagaj kısmının altına koydu. Sonra çakmakla kartonu ateşe verdi. Ardından hızla uzaklaştı. Kartondan yükselen alevler, kısa sürede otomobile sıçradı. Otomobilin yandığı, yaklaşık 10 dakika sonra apartman görevlisi tarafından fark edildi. Görevlinin musluğa bağladığı hortumla, müdahale etmesi sonucu yangın söndürüldü. Ardından olay yerine gelen itfaiye ekipleri soğutma çalışması yaptı.

Kadir Ersoy'un otomobili ateşe vermesi ve söndürme çalışmaları saniye saniye apartmanın güvenlik kamerasına yansıdı. Polis de güvenlik kamerası sayesinde teşhis ettiği Kadir Ersoy'u kısa sürede yakaladı. Otomobilde yaklaşık 4 bin TL maddi zarar meydana geldiği belirtildi.