Telekom İnternet Haftası'nı kutluyor
Türk Telekom Konya İl Müdürlüğü tarafından İnternet Haftası dolayısıyla çeşitli etkinlikler düzenleniyor.
Türk Telekom Konya İl Müdürlüğü tarafından İnternet Haftası dolayısıyla çeşitli etkinlikler düzenleniyor.
Türk Telekom Cumhuriyet binasında yapılan basın toplantısında konuşan Türk Telekom İl Müdür Yardımcısı Mustafa Papar, ülkemize 1993 yılında giren internetin 15. yılını kutladıklarını belirterek, "Türk Telekom olarak bu hafta dolayısıyla il merkezinde ve ilçe merkezlerinde çeşitli etkinlik ve faaliyetlerle bu haftayı kutlamaktayız. Herkesin interneti ciddiye alması, internetle tanışması, kullanması ve hayatını ve iş süreçlerini internete uyumlu hale getirmesi gerekir. Dünya ile rekabet etmek isteyen, Avrupa Birliği standartlarını yakalamak isteyen Türkiye'nin bu konuda bir tercihi yok. Türkiye için internet bir tercih değil zorunluluktur" dedi. iha