Telefon tacizcisini hastanelik ettiler
Evine davet ettikten sonra imam nikahı ile birlikte yaşadığı kişi ve kardeşine dövdürdüğü iddia edildi
Bir kadının, kendisini telefonla taciz eden şüpheliyi, evine davet ettikten sonra imam nikahı ile birlikte yaşadığı kişi ve kardeşine dövdürdüğü iddia edildi.
Edinilen bilgiye göre, M.G'nin (32) bir süre önce F.R. adlı kadının telefon numarasına ulaştıktan sonra, sürekli telefonda taciz etmeye başladı. Kendisine yapılan tacizlere dayanamayan F.R'nin durumu imam nikahıyla birlikte yaşadığı D.M. ve erkek kardeşi D.R'ye anlattı. D.M. ve D.R. evdeyken F.R, merkez Meram ilçesi Hacı Fettah Mahallesi'nde M.G'ye buluşma teklifinde bulundu. M.G, belirlenen adrese geldiğinde taraflar sözlü olarak tartışmaya başladı. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine M.G, darp edildi. M.G, ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırıldı.
Tarafların birbirlerinden şikayetçi olduğu öğrenildi.