Tartan: Kantinci esnafımız mağdur olmamalı
Konya Kantinciler Esnaf Derneği Mevlevi Sofrası’nda düzenlendiği iftar programıyla üyelerini bir araya getirdi.
İftar yemeğine çok sayıda kantinci esnafı katıldı. Amaçlarının birlik ve beraberliği artırmak olduğunu ifade eden Kantinciler Esnaf Derneği Başkanı Ethem Tartan, “Öncelikle davetimize katıldığınız için teşekkür ediyorum. Bizler tüm kantinci esnafı olarak birlik içerisinde olmayı arzu ediyoruz. Ancak birçok kantinci esnafımız ne yazık ki mecbur olmalarına rağmen halen derneğe üye olmuyor. Kantinci esnafımızın mağdur olmamaları için bu sorunun ortadan kalkmasını istiyoruz. Aksi halde okullar açıldığı zaman mutlaka bir sorun ile karşılanabilir” dedi. Yaşar Sarı- Memleket