Tapu ve Kadastro yıldönümünü kutladı

Tapu ve Kadastro yıldönümünü kutladı

Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğü kuruluşunun 160. Yıldönümü münasebetiyle Atatürk Anıtı’na çelenk koydu.

Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğü kuruluşunun 160. Yıldönümü münasebetiyle Atatürk Anıtı’na çelenk koydu.


Teşkilat hakkında bilgiler veren Mustafa Tartar, Türkiye sathına dağılmış teşkilat ve personel ile her yıl yaklaşık 15 milyon vatandaşa hizmet ettiklerini belirterek “Kadastro çalışmalarının yürütülmesi, tapu sicillerinin düzenli bir şekilde tutulması, taşınmaz mal mülkiyet ve mülkiyete bağlı her türlü hakkın devletin sorumluluğu ilkesi ile korunması ana görevimizdir” şeklinde konuştu. ARİP’in hızla devam ettiğini ifade eden Tartar, ARİP’le Türkiye’de kadastro yapılmamış, haritaya ve tapuya bağlanmamış yer kalmayacağını da sözlerine ekledi.


Anıt alanından ayrıldıktan sonra Valiliği ziyarete geçen Tapu Kadastro çalışanları Vali Osman Aydın’a tarihi bir vazo hediye etti. M. Emin Yumuşak-Memleket