Sürücü’den uyarı
AK Parti Konya İl Başkanı Ali Sürücü, 2006 ve 2007’nin çok zor geçeceğini belirterek “Tüm teşkilat mensuplarımız daha dikkatli olmalılar” dedi.
AK Parti Karatay İlçe Teşkilatı tarafından Çiltaş Tesisleri’nde verilen akşam yemeğinde bir araya geldi. Yemeğe AK Parti Konya İl Başkanı Ali Sürücü, Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, Karatay İlçe Başkanı İsa Küçükkerniç, AK Parti Karatay İlçe eski Başkanı Seyit Mehmet Ferahkaya, 2. Olağan Genel Kurulda başkan adayı olan Ali Karaayak ve partililer katıldı. Birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği gecede konuşan AK Parti İl Başkanı Sürücü, teşkilatların iş takip yeri olmadığını belirterek Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın Mersin gezisi ile hafta sonu Konya’da yapılan ‘Rasul’e Sadakat’ mitingi ve çıkan olayları değerlendirdi. Her iki hadisenin de günlerdir yaptıkları ikaz açıklamalarının bir işareti olarak gördüklerini ifade eden Sürücü, “2006-2007 yılının tahminlerimizden de zor geçeceği, şimdiden belli olmuştur. Tüm Teşkilat mensuplarımız ve AK Partiye gönül verenler bundan böyle daha dikkatli olmalıdırlar” dedi. Konuşmaların ardından AK Parti Karatay İlçe Teşkilatı eski Başkanı Seyit Mehmet Ferahkaya’ya, AK Parti Karatay İlçe Teşkilatı Başkanı İsa Küçükkerniç ve Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli’ye, bugüne kadar yaptıkları hizmetlerinden dolayı çeşitli hediyeler verildi. Gece, Ahmet Uçar ve ekibinin verdiği konserle sona erdi.
|