Sürat Kargo, Sürat Servis Platformu’nu hayata geçirdi

Sürat Kargo, Sürat Servis Platformu’nu hayata geçirdi

Sürat Kargo, saha operasyonlarını daha akıllı ve verimli hale getirmek, müşteri deneyimini uçtan uca dijitalleştirmek amacıyla kendi teknoloji ekiplerinin geliştirdiği Sürat Servis Platformu'nu (SSP) hayata geçirdi.

Sürat Kargo, dijital vizyonu doğrultusunda saha operasyonlarını daha şeffaf, verimli ve akıllı hale getirmek, aynı zamanda müşteri deneyimini uçtan uca dijitalleştirmek amacıyla geliştirdiği Sürat Servis Platformu'nu (SSP) kullanıma sundu. Şirketin teknoloji ekiplerinin imzasını taşıyan platform, tüm paydaşların hayatını kolaylaştıracak yeniliklerle donatıldı.

Sürat Kargo Genel Müdürü Cem Oğuz, platformun sadece bir yazılım olmadığını belirterek, “Sürat Servis Platformu, müşteri deneyimini dönüştürme vizyonumuzun bir yansıması. Türkiye genelinde yaygınlaştırmayı hedeflediğimiz bu çözümle, güvenli ve şeffaf bir teslimat deneyimi sunmayı amaçlıyoruz. Bu doğrultuda yatırımlarımıza kararlılıkla devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.

Somut kazanımlar hedefleniyor

SSP'nin yaygın kullanımıyla birlikte önemli performans artışları hedefleniyor. Çağrı merkezi yükünde yüzde 20’nin üzerinde azalma, teslim edilemeyen gönderi oranında yüzde 15'e kadar düşüş, kurye başına günlük teslimat sayısında yüzde 12’ye varan artış ve yakıt ile zaman tasarrufu gibi kazanımlar bekleniyor.

Cem Oğuz, platformun sürdürülebilirlik katkısına dikkat çekerek, “Rotanın verimli planlanması sayesinde araç hareketleri azalıyor, evrakların dijitalleşmesiyle kağıt kullanımı minimuma iniyor. Bu da karbon salınımını azaltıyor” dedi.

SSP ile saha operasyonları uçtan uca yönetiliyor

Sürat Servis Platformu, yalnızca teslimat sürecini değil, tüm saha operasyonlarını uçtan uca yöneten bütünsel bir sistem olarak tasarlandı. Alıcılar, gönderileri üzerinde aktif yönlendirme yapabiliyor; “Adresimdeyim, komşuma bırak, başka gün getir, SEN noktasına yönlendir” gibi talepler Sürat Kargo’ya gerçek zamanlı iletilebiliyor. Bu sayede yeniden teslimat ihtiyacı ortadan kalkıyor.

Teslimat öncesinde müşterilere kurye bilgileri, tahmini varış süresi ve kaç durak kaldığı bilgilerini içeren bir bağlantı SMS yoluyla iletiliyor. Böylece alıcılar, teslimatlarını kendi planlarına göre yönlendirebiliyor.

SEN noktaları ile teslimatlar daha esnek

Platformun önemli parçalarından biri olan Sürat’li Esnaf Noktaları (SEN), teslimatları daha esnek ve erişilebilir hale getiriyor. Türkiye genelindeki yaygın esnaf iş birlikleri sayesinde müşteriler kargolarını bu noktalardan teslim alabiliyor, aynı zamanda e-ticaret iadelerini de kolaylıkla gerçekleştirebiliyor.

Sürat Kargo, Sürat Servis Platformu’nu hayata geçirdi

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.