Şükür duası yapıldı

Şükür duası yapıldı

Bu yıl bol yağışlı geçen ayların ardından hasat mevsiminin verimliliği Kadınhanılı çiftçileri oldukça memnun edecek.

Bu yıl bol yağışlı geçen ayların ardından hasat mevsiminin verimliliği Kadınhanılı çiftçileri oldukça memnun edecek.  Bu yıl rahmetin oldukça bol olduğuna dikkat çeken çiftçiler, Kadınhanı’na bağlı Osmancık kasabasında şükür duasına çıktılar. Osmancık Kasabası Belediye Başkanı Mehmet Aka’nın ev sahipliği yaptığı organizasyonda verimli bir yıl yaşandığı için şükür duası edildi. Osmancık Kasabası ve çevre köy halkının katıldığı organizasyonda dua sonrası misafirlere Başkan Mehmet Aka tarafından  yemek ikram edildi. Şükür duası organizasyonunda tek temenni tüm yılların bu dönemki kadar rahmetli ve bereketli geçmesiydi. Yalçın Dinç, Memleket-Kadınhanı