Su pompalarını çalıyorlardı
Konya’nın ilçelerinde çok sayıda su pompası çaldığı belirlenen 3 kişi, Beyşehir’de yakalandı.
Konya’nın ilçelerinde çok sayıda su pompası çaldığı belirlenen 3 kişi, Beyşehir’de yakalandı.
Akburun köyünde 2 ayrı evin bahçesinden 2, kent merkezindeki Karayolları 36’ncı Şube Şefliği tesislerinden de 2 olmak üzere 4 su pompasının çalınması üzerine polis ekipleri, Beyşehir-Isparta kara yolunda durdurdukları 34 DH 0119 plakalı minibüste bulunan C.D, M.Y. ve Y.Ç’yi gözaltına aldılar. Yapılan sorgulamada, su pompası çalanların şebeke olduğu bilgisine ulaşan polis, 9 kişinin yakalanması için çalışma başlattı. Adliyeye sevk edilen 3 kişi, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.