Sobadan zehirlenen genç
Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen gencin, hayati tehlikeyi atlatamadığı öğrenildi
Meram’da Mahmut Sekmen adlı bir genç, uyuduğu sırada sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Hastaneye kaldırılan gencin hayati tehlikeyi atlatamadığı öğrenildi.
Olay, saat 23.00 sıralarında Arif Bilge Mahallesi Tümsek Sokak 4 numaradaki ikamette meydana geldi. Mahmut Sekmen (18), akşam saatlerinde sobayı yaktıktan sonra uyudu. Odaya sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Mahmut Sekmen, işten dönen babası Nuri Sekmen tarafından yatağında baygın halde bulundu. Pencerelerini açıp odayı havalandıran baba Sekmen, oğlunu uyandıramayınca sağlık görevlilerine haber verdi. Durumu ağır olan Mahmut Sekmen, olay yerine gelen ambulansla hastaneye kaldırılırken yolda kalbi durdu. Ambulansta yapılan ilk müdahalenin ardından Mahmut Sekmen'in kalbi, Numune Hastanesi Acil Servisi geri döndürme ünitesinde tekrar çalıştırıldı. Hayati tehlikeyi atlatamayan Mahmut Sekmen, Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor. iha