Sobadan sızan gazdan zehirlendi

Sobadan sızan gazdan zehirlendi

Sobadan sızan gazdan zehirlenen genç hastaneye kaldırıldı

Konya'da yaktığı kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen genç, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.


Olay dün saat 05.00 sıralarında Mevlana Caddesi Erişizade Sokak 3 No'lu evde meydana geldi. Öğrenci evinde üç arkadaşıyla birlikte kalan Mehmet Sağır, odasında bulunan kömür sobasını yaktıktan sonra tek başına uykuya daldı. Sabah erken saatlerde baş ağrısı ve mide bulantısı şikayetiyle uyanan Mehmet Sağır, 155 Polis İmdat hattını arayarak zehirlendiğini, kaldığı adresi ve apartmanı söyledi. Ardından telefon birden kesildi. Ambulansa haber verildikten sonra verilen adrese giden polis ekipleri, kendilerine bildirilen apartmanı bulamayınca yaklaşık 40 dakika sonra başka bir apartmanda Sağır'a ulaştı. Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alınan gencin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.