Sobadan sızan gazdan öldü
Karatay Piri Mehmet Paşa Mahallesi Balya Sokak’taki evinde tek başına ikamet eden Abdurreşit Uğurlu kömür sobasından sızan gazdan zehirlenerek öldü
Karatay Piri Mehmet Paşa Mahallesi Balya Sokak’taki evinde tek başına ikamet eden Abdurreşit Uğurlu (81), ısınmak için kömür sobasını yaktı. Emekli olan ve geçimini hafta sonları bisiklet satarak sağlayan Abdurreşit Uğurlu, sobayı yaktıktan sonra odasında uykuya daldı. İki gün boyunca evinden dışarı çıkamayan Abdurreşit Uğurlu'yu merak eden komşuları evine giderek kapıyı çaldı. Yaşlı adamın kapıyı açmaması üzerine polise haber verildi. Abdurreşit Uğurlu, polis tarafından yatağında ölü olarak bulundu.
Yapılan incelemelerin ardından karbonmonoksit gazından zehirlendiği öğrenilen yaşlı adamın cesedi Konya Numune Hastanesi morguna götürüldü.