Sobadan sızan gaz aileyi zehirledi

Sobadan sızan gaz aileyi zehirledi

Hastanede tedavi altına alınan aynı aileden 4 kişinin tedavisi sürüyor. Konya'da, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 4 kişi, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Meram Bahçelievler Mahallesi İhsaniye Sokak Matay Apartmanı 11 numaralı dairelerinde akşam saatlerinde sobayı yakan anne Hayriye Özbekoğlu (52), baba Muhammet Özbekoğlu (56) ile çocukları Emine (19) ve Cihat (31), birlikte aynı odada uyudu. Saat 22.00 sıralarında mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetiyle uyanan Muhammet Özbekoğlu, zehirlendiklerini fark ederek oda da bulunan çocukları ve karısını uyandırdı.


Hayriye Özbekoğlu’nun bilincinin yerinde olmaması üzerine olay yerine ambulans çağrıldı. Anne ile baba çağrılan ambulansla, çocuklar ise otomobille Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Hayriye ile Muhammet Özbekoğlu'nun hayati tehlikelerinin sürdüğü öğrenilirken çocuklarının tedavisi de devam ediyor.