Soba faciasından son anda dönüldü
Konya'da, 58 yaşındaki işçi emeklisi Cuma Kepez, odadaki gaz kokusunu farkederek, ailesini ölümden kurtardı
Konya'da, 58 yaşındaki işçi emeklisi Cuma Kepez, odadaki yoğun gaz kokusu nedeniyle uyanması sonucu, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen ailesi ve kendisini son anda ölümden kurtardı.Olay, bugün saat 00.20 sıralarında merkez Karatay İlçesi Aziziye Mahallesi'nde meydana geldi. Yaktıkları sobaya kömür atıp uyuyan Cuma Kepez, bir süre sonra odadaki yoğun gaz kokusunu nedeniyle uyandı. Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiklerini fark eden Kepez, aynı odada uyuyan kızı 16 yaşındaki Saniye ile 54 yaşındaki eşi Gülhanım Kepez'i uyandırdı. Ardından 112 Acil Servisi'ne haber verdi. Ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alınan Kepez ailesinden Gülhanım Kepez'in sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.