SMMMO’dan gazetemize ziyaret

SMMMO’dan gazetemize ziyaret

Serbest Mali Müşavirler ve Muhasebeciler Odası Başkanı Ahmet İçyer ve yönetim kurulu üyeleri, gazetemizin 2. kuruluş yıldönümü ve yeni binaya taşınması nedeniyle hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Memleket Gazetesi’nin Konya’ya yeni bir soluk yeni bir heyecan getirdiğini belirten Ahmet İçyer, “Konya gündemine ışık tutan gazetenizin başarılarının devamını diliyorum. Yerel baz da gazetecilik yapmak oldukça zordur. Bu zorluğu aşan ve üzerine düşen görevi en iyi şekilde yerine getiren gazetenize tekrar başarılar diliyorum” dedi. “Genç ve dinamik bir gazete olarak yeni binada yeni bir heyecanla çalışmalarımız devam edecek” diyen Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Adem Alemdar ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.