Silahlı kavgada 6 kişi adliyeye sevk edildi
Restoranda iki grup arasında çıkan ve 1 kişinin öldüğü silahlı kavgayla ilgili gözaltına alınan 6 kişi adliyeye sevk edildi.
Olaydan sonra gözaltına alınan Fettah D. (22), Hasan O. (32), Ahmet Ç. (29), Mehmet B. (44), Mustafa I. (46) ve Veli Ö'nün (46), polisteki sorgusu tamamlandı. Konya Numune Hastanesinde sağlık kontrolünden geçirilen zanlılar, geniş güvenlik önlemleri altında adliyeye sevk edildi. Meram, Konevi Mahallesi'ndeki bir restoranda dün, iki grup arasında alacak-verecek meselesi yüzünden çıkan tartışmanın silahlı kavgaya dönüşmesi sonucu İsmail Çevik ölmüş, Murat I, Hüseyin I, Veysel Y ve İsmail D. yaralanmıştı.