Sigara kullanmam dedi, bıçaklandı
"Sigara kullanmıyorum" dediği için bıçaklandı.Madde bağımlısı genç, sigara istediği 17 yaşındaki genci "sigara kullanmıyorum" demesi üzerine bıçakladı
Konya'da madde bağımlısı bir gencin, sigara istediği 17 yaşındaki gencin "Sigara kullanmıyorum" dediği gerekçesiyle bıçakladığı iddia edildi.
Olay, saat 22.00 sıralarında Burhan Dede Mahallesi Burhan Dede Caddesi'nde meydana geldi. Eniştesine ait halı dükkanında çalışan ve aynı zamanda üniversite sınavlarına hazırlanan V.B. (17) isimli şahıstan, iş çıkışı evine gittiği sırada yolunu kesen Ş.Y. (15) sigara istedi. V.B., madde bağımlısı olduğu belirtilen Ş.Y.'ye, "Sigara kullanmıyorum" dedi. İddiaya göre, bunun üzerine madde bağımlısı Ş.Y., "Niye sigara kullanmıyorsun?" diyerek V.B.'yi cebinden çıkardığı bıçakla sol bacağından yaraladı. Yaralanan V.B., cep telefonuyla aradığı ağabeyi ve annesi tarafından özel otomobille Numune Hastanesi'ne götürüldü. Tedavi altına alınan V.B.'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, polis olaydan yaklaşık bir saat sonra verilen eşkal doğrultusunda Ş.Y.'yi yakaladı.
Ş.Y., Numune Hastanesi'ndeki sağlık kontrolünün ardından ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü. iha