Sevgililerin cinayet davası başladı
Konya'da döner ustası bir kişinin, üniversite öğrencisi sevgilisiyle, daha önceden tanıdıkları bir bayanı odun, bıçak ve dambılla vurarak öldürüp, altın bilezikleri, paraları ve cep telefonunu gasp ettikleri iddiasıyla yargılanmalarına başlandı.
Konya'da döner ustası bir kişinin, üniversite öğrencisi sevgilisiyle, daha önceden tanıdıkları bir bayanı odun, bıçak ve dambılla vurarak öldürüp, altın bilezikleri, paraları ve cep telefonunu gasp ettikleri iddiasıyla yargılanmalarına başlandı. İki sevgili hakkında 102 yıla kadar hapis cezası isteniyor. Konya 1. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen sevgililerin cinayet davasına başlandı. Duruşmaya tutuklu sanıklar Selçuk Üniversitesi Almanca Bölümü 2. sınıf öğrencisi Ayşe Kevser B. (21) ile sevgilisi döner ustası Oktay D. (23), maktul yakınları ve taraf avukatları katıldı. Sanıklar birbirlerine zıt ifadeler verdi. Mahkeme heyeti, sanık müdafilerinin savunmaya yönelik delillerini vermesi ve şahitlerin zorla getirilmesi için duruşmayı ileri bir tarihe erteledi. iha