Zonguldak'ta ruhsatsız kömür ocakları imha edildi

Kentte kaçak işletildiği belirlenen 5 kömür ocağı, jandarma ekipleri ve TTK yetkililerince dinamitle patlatıldı

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ta ruhsatsız işletildiği belirlenen 5 kömür ocağı imha edildi.

Alınan bilgiye göre, Kozlu ve merkezde kaçak kömür ocağı açılarak üretim yapıldığı ihbarı üzerine jandarma ekipleri çalışma başlattı.

Ekiplerin araştırmasında ruhsatsız işletilen kömür ocaklarında üretim yapıldığı tespit edildi.

Kaçak ocaklar, Türkiye Taşkömürü Kurumu (TTK) ile İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileriyle ocakların girişlerine yerleştirilen dinamitlerin patlatılmasıyla kullanılamaz hale getirildi.

Şüpheliler hakkında idari işlem gerçekleştirildiği, kaçak ocaklara yönelik çalışmaların devam ettiği bildirildi.

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı