Zonguldak'ta metan gazı zehirlenmesi

- Kilimli ilçesinde ruhsatsız işletildiği iddia edilen kömür ocağında metan gazından zehirlenen 2 işçi öldü

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ın Kilimli ilçesinde ruhsatsız işletildiği iddia edilen kömür ocağında, metan gazından zehirlenen 2 işçi hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, Gelik beldesindeki kömür ocağında çalışan Saim Alkan ve Hasan Ay, metan gazından etkilendi.

Çevredeki vatandaşlarca maden ocağından çıkarılan işçilerin, olay yerine gelen 112 Acil Sağlık ekiplerince yapılan kontrolde yaşamlarını yitirdiği belirlendi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu