Zonguldak'ta maden ocağında göçük

Özel maden ocağında meydana gelen göçükte 2 işçi yaralandı

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ın Kilimli ilçesinde, kömür ocağında meydana gelen göçükte iki madenci yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Gelik mevkisinde özel bir firmanın işlettiği maden ocağında işçiler Barış Bezir (39) ve Mustafa Sönmez (30), tavan çökmesi sonucu oluşan göçüğün altında kaldı.

İşçiler, mesai arkadaşlarının yaklaşık 30 dakikalık çalışmasıyla bulunduğu yerden kurtarıldı.

Kömür ocağından çıkartılan ve sağlık ekiplerince, Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesine kaldırılan işçilerin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL