Zonguldak'ta karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen çift, hastaneye kaldırıldı

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ta sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift, tedaviye alındı.

Alınan bilgiye göre, Cengiz S. (49) ve eşi Kibra S. (48), sobadan sızan gazdan zehirlendiklerini fark ederek, durumu sağlık ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen ekipler, ilk müdahalenin ardından çifti, Atatürk Devlet Hastanesine kaldırdı.

Çiftin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.


Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu