Zonguldak'ta gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılan öğrenciler taburcu edildi

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde, bir ortaokulda gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılan 18 öğrenci taburcu edildi.Dün ilçedeki...

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde, bir ortaokulda gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılan 18 öğrenci taburcu edildi.

Dün ilçedeki bir ortaokulda 18 öğrencide mide bulantısı ve kusma şikayetleri görülmesi üzerine, okul idaresi tarafından devlet hastanesine götürülen öğrenciler taburcu edildi.

Ereğli Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu, gazetecilere yaptığı açıklamada, öğrencilerin durumlarının iyi olduğunu belirterek, "Gerekli numuneler alındı ve tahlil sonuçları bekleniyor. Sonuçlar gelmeden bir şey söylememiz doğru değil. Çocuklarımız hastaneye müracaatlarının ardından kısa sürede taburcu edildiler. Okullarımızda denetimleri daha titiz ve dikkatli olarak devam ettireceğiz." ifadesini kullandı.


Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?