Zonguldak'ta gıda zehirlenmesi şüphesi

Mevlit için verilen bir davette yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 17 kişi hastanelere başvurdu

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ta bir davette yemek yedikten sonra rahatsızlanan 17 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelerde tedavi altına alındı.

Birlik Mahallesi'nde bir vatandaş tarafından yakını için mevlit okutulmasının ardından misafirlere pilav, haşlama tavuk ve kapalı kutuda ayran ikram edildi.

Davetten evlerine dönen kişilerden bazılarında baş dönmesi, mide bulantısı ve kusma yakınmaları başladı. Bu kişiler daha sonra kendi araçlarıyla kentteki bazı hastanelere müracaat etti.

Gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alınan 17 kişinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL