Zonguldak'ta çıkan arbedede bir polis yaralandı

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ta emniyet ekiplerinin kimlik kontrolü yaptığı sırada alkollü olduğu öne sürülen kişiler ile polisler arasında çıkan arbedede,...

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ta emniyet ekiplerinin kimlik kontrolü yaptığı sırada alkollü olduğu öne sürülen kişiler ile polisler arasında çıkan arbedede, bir polis memuru yaralandı.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğünde görevli polis ekipleri, Mithatpaşa Mahallesi Ankara Caddesi'nde alkol alıp çevreyi rahatsız ettiği öne sürülen üç kişiye kimlik kontrolü yapmak istedi.

Kimlik kontrolü ve üst aramasına izin vermeyen Nihat D, Tuncay K. ve Hakkı K. ile ekipler arasında tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine ifadeleri alınmak üzere karakola götürülmek istenen şahıslar ile ekipler arasında arbede çıktı.

Yaşanan arbedede polis memuru Süleyman K. yaralanırken, şüpheliler olay yerine sevk edilen diğer polis ekiplerince gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL