Zirveye doğru

Muratpaşa Belediyespor, Kadınlar Voleybol 1. Ligi'nde ikinci yarının ilk hafta maçında Nermin Hanım Zeytinliği Havran Belediyesi'ni 3-0'la geçti.

Muratpaşa Belediyespor, Kadınlar Voleybol 1. Ligi'nde ikinci yarının ilk hafta maçında Nermin Hanım Zeytinliği Havran Belediyesi'ni 3-0'la geçti.

Süleyman Evcilmen Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmada ilk set, Muratpaşa'nın 25-20'lik üstünlüğüyle geçildi. Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal'ın da takip ettiği maçta ikinci seti 25-19 kazanan Muratpaşa'nın Sultanları üçüncü seti de 25-23 alarak karşılaşmadan 3-0'la ayrıldı. Ligin ilk yarısında oynanan maçta yaşanan sakatlıklar nedeniyle hükmen mağlup olan Muratpaşa, rakibinden rövanşı alırken bu galibiyetle puanını 27'ye yükseltip ligde 2'ncilik koltuğuna oturdu. Muratpaşa, yılbaşı dolayısıyla lige verilecek 1 hafta aranın ardından 8 Ocak'ta İzmir deplasmanında AVR Atletik'le karşılaşacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü