Zimbabve'de altın madeninde göçük

ABUJA (AA) - Zimbabve'nin orta kesimindeki Kwekwe bölgesinde, bir altın madeninde meydana gelen göçükte 2 kişi hayatını kaybetti, 20 kişi enkaz altında...

ABUJA (AA) - Zimbabve'nin orta kesimindeki Kwekwe bölgesinde, bir altın madeninde meydana gelen göçükte 2 kişi hayatını kaybetti, 20 kişi enkaz altında kaldı.

Kwekwe Bölgesi Sivil Koruma Birimi Başkanı Fortune Mupungu, yaptığı açıklamada, bölgede yasa dışı faaliyet gösteren altın madeninde göçük yaşandığını belirtti.

Mupungu, arama kurtarma çalışmalarında 2 kişinin cesedine ulaşıldığını, yaklaşık 20 kişinin ise enkaz altında kaldığını kaydetti.

Arama kurtarma çalışmalarının sürdüğünü vurgulayan Mupungu, ölü sayısının artmasından endişe duyulduğunu ifade etti.

Zimbabve'de 2007'den bu yanan yasa dışı faaliyet gösteren madencilere karşı başlatılan "Chikorokoza Ngachipere" operasyonunda, 2 bin 300'den fazla kişi gözaltına alındı.


Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL