Zeytin hırsızlarına "suçüstü"

Aydın'da jandarma ekipleri, kamyonetle 2 ton zeytin çalan 4 şüpheliyi kovalamaca sonucu yakaladı

AYDIN (AA) - Aydın'da, 2 ton zeytin çalan 4 şüpheli kamyonetle kaçarken yakalandı.

Alınan bilgiye göre, Dalama Mahallesi'nde Erol Çatıkkaş'a ait depoda çuvaldaki zeytinin kamyonete yüklendiğini gören mahalle sakinleri durumu jandarmaya bildirdi.

Şüpheliler, jandarmayı fark edince araçla kaçtı ancak kamyonet, mahalle çıkışında durduruldu.

İ.Y, C.K, Ş.K. ve K.K, gözaltına alındı, araçtaki 2 ton zeytin sahibine teslim edildi.

Öte yandan kamyonetin plakasının başka bir araca ait olduğu tespit edildi. Bunun üzerine plaka sahibi M.A. da adresinde yakalandı.

Şüpheliler, ifade işlemleri için Efeler İlçe Jandarma Komutanlığına götürüldü.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE