Zehir tacirinden şoke eden yöntem: Trafik tabelalarına bırakmış

Orhangazi İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince uyuşturucu madde ticaretine yönelik yürütülen çalışmalar kapsamında, uyuşturucu veya uyarıcı madde imal ve ticareti yaptığı tespit edilen bir şahıs suçüstü yakalandı.

Edinilen bilgilere göre, İstanbul'dan motosikletiyle yola çıkan C.D. (42), kara yolu güzergâhı üzerinde bulunan trafik tabelalarına belirli aralıklarla uyuşturucu madde bıraktı.

Şüphelinin, maddeleri bıraktığı noktaları iletişim kurduğu kişilere fotoğraf göndererek bildirdiği belirlendi. Yapılan takip ve operasyon sonucu ekipler tarafından yakalanan C.D., gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheli, çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş