Zahir Renklibay’a en güzel geçmiş olsun hediyesi

Selçuksporlu futbolcular, Zahir Renklibay’ı hastanede ziyaret etti

 

Konya’nın köklü amatör spor kulüplerinden Selçukspor’un Başkanı ve Konya Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) Başkanvekili Zahir Renklibay rahatsızlığından dolayı bir süredir hastanede tedavi görüyordu. Konya Amatör Küme Süper Grup’ta son hafta maçında deplasmanda Çatalhüyük Çumra Belediyespor’la 0-0 berabere kalan Selçukspor, diğer maçların sonucuna bakmaksızın ligde kalmayı garantiledi. Maç sonrası Selçuksporlu futbolcular, Zahir Renklibay’ı hastanede ziyaret ederek, ligde kalma haberiyle birlikte başkanlarına en güzel geçmiş olsun hediyesini vermiş oldular,

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ