Zabıtalar askere coşkuyla uğurlandı

Meram Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, askere gidecek 3 personeli için eğlence programı düzenledi.

Zabıta Müdürlüğü tarafından Büyük Aymanas Mahallesi Recep Tayyip Erdoğan Spor Tesislerinde düzenlenen programa Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, başkan yardımcıları, daire müdürleri ve zabıta personeli katıldı.

Zabıta Müdürü Rahim Kesmez, Zabıta Müdürlüğünde birlik, beraberlik ve dayanışmanın çok iyi olduğunu ifade ederek, ''3 mesai arkadaşımızı askere uğurluyoruz'' dedi.

Kalaycı, zabıtanın zor şartlarda görev yaptığını belirterek, ''Onlar belediyemizin halka dönük yüzüdür. Vatani görevini yapacak arkadaşlarımıza hayırlı tezkereler diliyorum'' diye konuştu.

Konuşmaların ardından zabıtalar, yerel sanatçı Özcan Çakın'ın verdiği konserle eğlendi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?