Zabıta Teşkilatı 197 yaşında

Zabıta Teşkilatı'nın 197'nci kuruluş yıldönümünde zabıta ekipleriyle buluşan Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün, personelin gününü kutladı, çalışmalarına...

Zabıta Teşkilatı'nın 197'nci kuruluş yıldönümünde zabıta ekipleriyle buluşan Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün, personelin gününü kutladı, çalışmalarına ilişkin bilgi alışverişinde bulundu.

Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün, Zabıta Teşkilatı'nın 197'nci kuruluş yıldönümü dolayısıyla Derince Belediyesi Zabıta Müdürlüğü personeliyle bir araya geldi. Birim çalışanlarının hazır bulunduğu ziyarette Başkan Aygün, müdürlük çalışanlarıyla devam eden çalışmalar üzerine istişarede bulundu. Zabıta Teşkilatı'nın yerel yönetimlerin en önemli unsurları arasında yer aldığını belirten Başkan Aygün, "Zabıta Teşkilatımızın 197. kuruluş yıl dönümünü ve Zabıta Haftasını tebrik ediyorum. İlçemizin huzuru ve güvenliği için özveriyle görev yapan zabıta arkadaşlarımıza çalışmalarında kolaylıklar diliyorum" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?