Zabıta Teşkilatı 197 yaşında

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı ekipleri, Zabıta Teşkilatı'nın kuruluşunun 197. yılını kutlamak için bir araya geldi.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı ekipleri, Zabıta Teşkilatı'nın kuruluşunun 197. yılını kutlamak için bir araya geldi.

4 Eylül 1826 yılında kurulan ve yerel yönetimlerin en köklü birimi olan Zabıta Teşkilatı, 197. yaşını kutluyor. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı ekipleri, 1-7 Eylül tarihleri arasında kutlanan Zabıta Haftası sebebiyle bir araya geldi. Zabıta Teşkilatı'nın 197. kuruluş yılı olan haftada dahil olmak üzere canla başla çalışan Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı ekipleri, yaptığı denetimlerle Kocaelilere huzur ve güven veriyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?