Zabıta kamyonetine çarptı

Konya’da içinde iki çocuğuyla birlikte evine giden bir kadın sürücünün kullandığı otomobil, kontrolden çıkarak kaldırımdaki ağaca çarptıktan sonra park halindeki zabıta kamyonetine çarptı. Kazada araçta bulunan 1 çocuk hafif şekilde yaralandı

Kaza, saat 16.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Dr. Hulusi Baybal Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, iki çocuğuyla birlikte eve giden kadın sürücünün kullandığı 42 EN 556 plakalı otomobil, sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak kaldırımdaki ağaca çarptı. Çarpmanın şiddetiyle savrulan otomobil, yolun kenarında park halinde bulunan 42 SB 659 plakalı zabıta kamyonetine çarptı. Kazada otomobilde bulunan çocuklardan M.E.Ö. (9) isimli erkek çocuk hafif şekilde yaralandı. Otomobil sürücüsü ile küçük kızı ise kazadan şans eseri yara almadan kurtuldu. Kazanın ardından kısa bir süre şoka giren anne ve ağlayan çocukları çevredeki vatandaşlar su vererek sakinleştirmeye çalıştı. Olay yerine çağrılan ambulansa binmek istemeyen yaralı çocuğa, sağlık görevlileri olay yerinde müdahale etti. Çocuğun önemli bir sağlık sorunun olmaması üzerine ambulans olay yerinden ayrıldı. Kazanın ardından iki küçük kardeş, kaza yerine gelen nineleri tarafından evlerine götürüldü. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR