Zabıta ekipleri denetimlerini sürdürüyor

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir'de faaliyet gösteren kafeteryalar, Belediye Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından denetlendi.Nevşehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü...

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir'de faaliyet gösteren kafeteryalar, Belediye Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından denetlendi.

Nevşehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, şehir merkezinde faaliyette bulunan kafe işletmelerinde yaptıkları denetimlerde, iş yeri açma ve çalışma ruhsatı, temizlik, tarihi geçmiş gıda maddeleri ve hijyen konularında kontroller yaptı.

Denetimlerde, ekiplerce görülen eksiklikler işletme sahiplerine tebliğ edildi.

Belirtilen süre içerisinde eksiklerini gidermeyen işletme sahipleri hakkında yasal işlem yapılacağı bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?