Yüzmede bir kota daha

- Milli yüzücü Viktoria Zeynep Güneş, 200 metre karışıkta 2020 Tokyo Olimpiyatları'na katılma hakkı kazandı


ANKARA (AA) - Dünya Su Sporları Şampiyonası'nda 200 metre karışıkta yarışan milli sporcu Viktoria Zeynep Güneş, 2020 Tokyo Olimpiyatları'na kota hakkı elde etti.

Türkiye Milli Olimpiyat Komitesinden yapılan açıklamada, Güney Kore'nin Gwangju kentinde düzenlenen organizasyonda milli sporcu Viktoria Zeynep Güneş, 200 metre karışıkta 2.12.42 derecesiyle Tokyo 2020 barajını geçti.

Bu sonuçla Viktoria Zeynep, yüzmede Berkay Ömer Öğretir ve Beril Böcekler'den sonra olimpiyat vizesi alan üçüncü isim oldu.


Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler