Yüzme: FINA Dünya Masterlar Şampiyonası

- Milli yüzücü İpek Yalkı, 25-29 yaş kategorisi 200 metre sırtüstünde altın madalya kazandı


ANKARA (AA) - Güney Kore'de düzenlenen FINA Dünya Masterlar Yüzme Şampiyonası'nda İpek Yalkı, altın madalya elde etti.

Türkiye Yüzme Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Uluslararası Yüzme Federasyonu (FINA) tarafından bu yıl 18'incisi düzenlenen organizasyonda milli sporcu İpek, kadınlar 25-29 yaş kategorisi 200 metre sırtüstünde 2.28.55'lik derecesiyle birinci oldu.

Organizasyonda erkekler 45-49 yaş kategorisi 100 metre serbestte ise Osman Zengin, 58.38'lik derecesiyle 5. sırayı aldı.


Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler