Yürürken güneş gözlüğünü çaldılar

Çanakkale'de yolda yürüyen kadının güneş gözlüğünün çalınması güvenlik kamerasına yansıdı

ÇANAKKALE (AA) - Çanakkale'de yolda yürüyen kadının güneş gözlüğün çalınması güvenlik kamerasınca kaydedildi.

Alınan bilgiye göre, kent merkezindeki Demircioğlu Caddesi'nde yürürken cep telefonuyla konuşan kadına arkadan yaklaşan henüz kimliği belirlenemeyen kişi, aniden kadının gözlüğünü aldı.

Zanlı, kadının güneş gözlüğüyle olay yerinden kaçarak uzaklaştı.

Hırsızlık, bölgedeki bir iş yerinin güvenlik kamerasınca kaydedildi.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ