Yunusemreli Merve’den gümüş madalya

Yunusemre Belediyespor'un milli judocusu Merve Kaya, Gürcistan'da yapılan Ümitler Avrupa Kupası'nda ikinci olarak Türkiye'ye gümüş madalya kazandırdı.

Yunusemre Belediyespor'un milli judocusu Merve Kaya, Gürcistan'da yapılan Ümitler Avrupa Kupası'nda ikinci olarak Türkiye'ye gümüş madalya kazandırdı.

Yunusemre Belediyespor'un judocusu Merve Kaya, Avrupa Judo Birliği tarafından 29-30 Nisan tarihlerinde Gürcistan'ın Gori kentinde düzenlenen Ümitler Judo Avrupa Kupası'nda gümüş madalya kazandı. 48 kiloda mindere çıkan Merve Kaya, ilk turu maç yapmadan geçti. Kaya, 2. turda Gürcü ve çeyrek finalde Kazakistanlı rakiplerini ipponla yenerek yarı finale yükseldi. Bu turda İsviçreli Lya Monney'i waza-ari puanıyla geçen Merve Kaya, final müsabakasında Gizem Dinçer'e kaybederek gümüş madalya ile ikinciliği elde etti. Sporcuyu ve emeği geçen antrenörleri tebrik eden Yunusemre Belediyespor Kulüp Başkanı Arif Alkan, Avrupa Kupası'nda gençlerden sonra ümitlerde de madalya elde ettikleri için gururlu olduklarını belirterek, desteklerinden ötürü Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi'ye teşekkür etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar