Yunusemreli judocular 2023’e 18 madalya ile başladı

Yunusemre Belediyespor'un judocuları, Ümitler Judo İl Seçmesi'nde madalyaları toplayarak Türkiye Şampiyonası vizesini aldı.

Yunusemre Belediyespor'un judocuları, Ümitler Judo İl Seçmesi'nde madalyaları toplayarak Türkiye Şampiyonası vizesini aldı.

Yunusemre Belediyespor'un judocuları, 2023 yılına 18 madalya ile başladı. Mavi Beyazlı ekip, Judo İl Temsilciliği tarafından Atatürk Spor Salonu'nda düzenlenen Ümitler Judo İl Seçmeleri'nde 8 altın, 6 gümüş ve 4 bronz madalya ile toplamda 18 madalyaya imza attı. Gösterdikleri performansla alkış alan sporcular, 27-29 Ocak'ta Osmaniye'de yapılacak Ümitler Türkiye Judo Şampiyonası'nda Manisa'yı temsil etmeye hak kazandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü