Yüksek desibelle müzik açan ehliyetsiz sürücüye ceza

Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde yüksek desibel sesle müzik açan ehliyetsiz sürücüye 10 bin TL para cezası kesilirken, araç ise trafikten men edildi.

Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde yüksek desibel sesle müzik açan ehliyetsiz sürücüye 10 bin TL para cezası kesildi. Cezai işlem uygulanan araç ise trafikten men edildi.

Gazipaşa İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı Trafik Tescil ve Denetleme Büro Amirliği ekiplerince trafik kurallarına uymayan sürücülere yönelik denetim yapıldı. Gazi Mahallesi Fahri Leylek Caddesinde yapılan denetimlerde ekipler, çevreye rahatsızlık veren, yüksek desibelde ses yayarak seyir halinde devam eden 07 AVA 554 plakalı araç, bağlanarak trafikten men edildi. Aynı zamanda ehliyetsiz olduğu tespit edilen sürücüye toplamda 10 bin TL cezai işlem uygulandı. Trafik ekipleri tarafından cezai işlem uygulanan araç çekici yardımıyla otoparka çekilerek trafikten men edildi. Denetimlerde yüksek desibelle müzik açan toplam 3 sürücüye cezai işlem uygulandığı bildirildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı