Yozgatlılar hasret giderdi

Yozgatlılar arabaşı gününde hasret giderdi

Konya’da yaşayan yaklaşık 300 Yozgatlı, Ramazan Açıkyürek’in ev sahipliğinde Bursa İneğöl Köfte Salonu’nda düzenlenen geleneksel arabaşı buluşmasında bir araya geldi.


Arabaşı gününe Konya’da yaşayan çok sayıda üst düzey bürokrat da katıldı. Gurbette olmanın verdiği hasret arabaşı gününde bir nebze de olsa giderilmeye çalışıldı. Düzenlenen arabaşı gününde Yozgatlılar birbirleriyle bol bol sohbet edip memleket hasreti giderdiler.


Arabaşında bir araya gelen Yozgatlılar dernek kurma çalışmalarının bittiğini belirterek kısa süre içinde derneği faaliyete geçirerek, Konya’da yaşayan bütün Yozgatlıları bir araya toplamayı amaçladıklarını ifade ettiler. A. Şenol Demirbaş-Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?