Yozgat'ın yiğit çocuğu harçlığını kampanyaya bağışladı

Yozgat'ın Yerköy ilçesinde ilkokul öğrencisi 9 yaşındaki Elif Atalay, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "Biz Bize Yeteriz Türkiyem" sloganıyla başlattığı Milli Dayanışma Kampanyası'na harçlığını bağışladı.

Atalay, tatilde harcamak için biriktirdiği harçlığını kampanya hesabına yatırmaları için emniyet ekiplerine teslim etti.

Atalay, "Tatilde harcamak için para biriktiriyordum. Televizyon izlerken babama harçlığımı devletimize bağışlamak istediğimi söyledim o da bu duruma çok sevindi. Babam gerekli yerlerle görüştü, paramı bağışladım." dedi.

Baba Selahattin Atalay da ise kızının yardımda bulunmasının kendilerini gururlandırdığı vurguladı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL