Yöneticiler, maç öncesi yemek yedi

Torku Konyasporda 2-1'lik galibiyetiyle sona eren Spor Toto Süper Lig 22.hafta açılış maçı öncesinde Yönetim Kurulu, Sivasspor yönetimini yemekte misafir etti

Torku Konyasporda 2-1'lik galibiyetiyle sona eren Spor Toto Süper Lig 22.hafta açılış maçı öncesinde Yönetim Kurulu, Sivasspor yönetimini yemekte misafir etti. Kulüp Başkanı Ahmet Şan ve Sivasspor Kulübü Başkanı Mecnun Otyakmaz'in yanı sıra iki kulüp yöneticilerinin de hazır bulunduğu yemekte kısa bir konuşma yapan Ahmet Şan, her zaman iyi ilişkiler içerisinde oldukları Sivasspor Kulübü Başkanı Mecnun Otyakmaz ve yöneticilerini misafir etmekten dolayı duyduğu memnuniyeti ifade etti.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ