Yoldan çıkan araç, inşaata girdi

Durmuş S. (52) yönetimindeki 42 FB 316 plakalı otomobil, kavşağa geldiği sırada sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yoldan çıktı.

 

Önceki gece Meram Aydoğdu kavşağında saat 4 sıralarında meydana gelen kazada Durmuş S. (52) yönetimindeki 42 FB 316 plakalı otomobil, kavşağa geldiği sırada sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yoldan çıktı. Kaldırıma çıkan otomobil, bir otoparka ait kulübeye çarptıktan sonra inşaat alanına girdi. Bir kısmı çukurda kalan otomobilden yaralı olarak vatandaşlar tarafından çıkarılan sürücü ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Otomobilin çarptığı kulübe kullanılamaz hale geldi. Hastanede tedavi altına alınan sürücü Durmuş S'nin aşırı alkollü olduğu öğrenildi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?