Yolda gördüğü yılanı eline alıp oynadı | VİDEO

Konya’nın Halkapınar ilçesinde bir kişi yolda yakaladığı yılanı eline alıp oynadı, bu anlar ise cep telefonu kamerası ile kaydedildi.

Konya'nın Halkapınar ilçesinde belediye çalışanı olan ve çiftçilik yapan Bülent Fakı Şengün, bahçe motoru ile tarlaya gittiği sırada yolda yılan gördü.

Gördüğü yılanı eli ile kuyruğundan yakalayan Şengün, daha sonra yılanla oynadı. “Sen nasıl tatlı bir şeysin” diyerek yılanla oynayan Şengün, bir süre sonra yılanı serbest bıraktı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

KONYA Haberleri

ÇİFTÇİNİN YÜZÜ GÜLDÜ
KİTAP KURTLARINA ÖDÜL
TÜRKİYE'NİN EN BÜYÜK NİLÜFER BAHÇESİ
KONYA'DA 135 NOKTADA ÇALIŞMA
ACIGÖL'DE YAZ KEYFİ BAŞLADI