Yolcunun yastığından uyuşturucu çıktı

Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde jandarma ekiplerinin yol kontrolünde durdurduğu yolcu otobüsünde bir yolcunun yastığında 450 gram metamfetamin ele geçirildi.

Gazipaşa İlçe Jandarma Komutanlığına bağlı Güney Jandarma Karakol Komutanlığı ekipleri, yol kontrol uygulaması sırasında bir yolcu otobüsünü durdurdu.

Otobüste seyahat eden A.Ç. isimli şahsın üzerinde ve eşyalarında yapılan aramada yastığına gizlenmiş 450 gram metamfetamin bulundu. Olayın ardından gözaltına alınan A.Ç., işlemleri yapılmak üzere karakola götürüldü.

Karakoldaki işlemlerinin tamamlanmasının ardından Gazipaşa Adliyesine sevk edilen şüpheli, Sulh Ceza Hakimliği tarafından "uyuşturucu madde ticareti" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu