Yolcu treninin lokomotifinde yangın çıktı

İZMİR (AA) - Alsancak'tan Manisa yönüne giden yolcu treninin lokomotifinde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.Edinilen bilgiye...

İZMİR (AA) - Alsancak'tan Manisa yönüne giden yolcu treninin lokomotifinde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Edinilen bilgiye göre, Alsancak'tan Manisa yönüne giden yolcu treninin lokomotifi, Ayvacık İstasyonunda durduğu sırada henüz belirlenemeyen nedenle alev aldı.

Yangının fark edilmesi üzerine yolcular tahliye edilirken, istasyona itfaiye ekipleri çağrıldı.

Ekiplerin müdahalesiyle yangın söndürüldü, lokomotifte önemli hasar oluştu.

Yolcular, başka bir lokomotifin gelmesiyle trene bindirilerek yollarına devam etti.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek