Yolcu otobüsünde 25 kilogram esrar ele geçirildi

İZMİR (AA) - İzmir'in Kemalpaşa ilçesinde yolcu otobüsünde 25 kilogram esrar bulundu.İzmir-Ankara karayolu Kemalpaşa kavşağı üzerindeki uygulama noktasında...

İZMİR (AA) - İzmir'in Kemalpaşa ilçesinde yolcu otobüsünde 25 kilogram esrar bulundu.

İzmir-Ankara karayolu Kemalpaşa kavşağı üzerindeki uygulama noktasında Diyarbakır'dan gelen yolcu otobüsü durduruldu.

Araçta arama yapan Kemalpaşa İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İzmir Narkotik Şube Müdürlüğüne bağlı ekipler, dedektör köpeklerin tepki vermesi üzerine bagajdaki iki valizi açtı.

Ekiplerce valizlerin içerisinde plastik film şeritlerine sarılı halde 25 kilogram esrar ele geçirildi. Valizlerin sahibi M.E. (17) ile M.G. (27) gözaltına alındı.

Zanlıların narkotik köpeklerinin koku almasını engellemek amacıyla valizlere kimyasal koku giderici, kuru kahve ve naftalin koydukları belirlendi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE