Yolcu otobüsünde 2 kilogram uyuşturucu ele geçirildi

KAYSERİ (AA) - Kayseri'nin Pınarbaşı ilçesinde bir yolcu otobüsünde, 2 kilogram kubar esrar maddesi ele geçirildi.Alınan bilgiye göre, Van’dan Antalya’ya...

KAYSERİ (AA) - Kayseri'nin Pınarbaşı ilçesinde bir yolcu otobüsünde, 2 kilogram kubar esrar maddesi ele geçirildi.

Alınan bilgiye göre, Van’dan Antalya’ya giden yolcu otobüsü, ilçe jandarma ekiplerince Solaklar köyü civarında durduruldu.

Jandarma ekipleri, yolculardan Muhammet Yıldırım’ın (28) valizinde yaptıkları aramada 2 kilogram kubar esrar buldu.

Uyuşturucunun narkotik köpeklerinin koku almasını önlemek amacıyla ekmek ve portakal kabuğuna sarılı olduğu anlaşıldı.

Yıldırım, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL